Zákaznická podpora:+420 605 568 844info@hudebnikum.cz

Nejčastější dotazy

Kdy bude moje objednávka doručena?

Objednávky vyřizujeme co nejdříve po připsání platby na náš účet - nejrychleji to zpravila bývá platba kartou a dobírka. Avšak v dnešní době se zrychlily i bankovní převody. Balíčky tedy odesíláme nejpozději druhý, v sezóně výjimečně třetí den od připsání platby na náš účet. Pak už vše záleží na přepravci. Většinou balíček doručí do druhého dne. 

Informace o způsobech doručení a způsobech platby najdete zde: https://www.hudebnikum.cz/informace/postovne_2/ 

Informace o balíkovně, době uložení zásilky a možnostech platby při vyzvednutí v boxech naleznete zde. 

Informace při přepravě přes společnost GLS najdete zde: https://gls-group.com/CZ/cs/prijemci/proces-doruceni/ 

Při nízké kapacitě v Alzaboxech se může stát, že Váš balíček bude uložen na jiném výdejním místě. Dopravce vás bude o této skutečnosti informovat. 

Vzhledem k extrémnímu nárůstu počtu balíků v předvánočním čase se zkracuje úložní doba v AlzaBoxech na 1 den.

Máte zboží skladem? Jak zjistím, kolik kusů mohu objednat?

Veškeré zboží u kterého vidíte slovo SKLADEM máme i fyzicky u nás ve skladu. Nebudete tedy čekat na jeho odeslání. Pokud se při přidávání zboží do košíku objeví červená lišta s textem - Tento produkt má omezené množství kusů, které je možné zakoupit. - nemáme skladem Vámi požadované množství. Chcete-li objednat více kusů, než vám umožňuje systém, kontaktujte nás - jsme schopni Vám u většiny produktů potřebné množství zajistit. 

U zboží, kde vidíte slovo VYPRODÁNO si můžete aktivovat funkci hlídacího psa a ihned po naskladnění budete informováni e-mailem. 

Kde mohu uplatnit slevový kód?

Slevový kód můžete uplatnit v prvním kroku košíku viz obrázek.

slevový kód hudebnikum