Reklamace

Reklamační řád

Zákazník má možnost využít lhůtu k uplatnění práva z odpovědnosti za vady prodané věci, a to v době 24 měsíců od převzetí zboží.

 

Obecná poučení k uplatnění reklamace

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem. Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci. Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24 měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace. Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

 

Jak postupovat při reklamaci

  • Vyplňte reklamační list
  • Zboží pečlivě zabalte, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození a spolu s reklamačním listem a dokladem o koupi (daňový doklad byl zaslán po zaplacení na Vaši emailovou adresu) zašlete na adresu:

Hudebnikum s.r.o.

Bohuňov 96

56904 Brněnec

  • Balíček zašlete jako obyčejnou, popřípadě doporučenou zásilku. Podací lístek od zásilky si ponechejte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky nepřebíráme.
  • Pokud si nevíte rady a potřebujete poradit, kontaktujte nás na emailu info@hudebnikum.cz nebo na telefonním čísle +420 605 568 844. Rádi Vám poradíme.

 

Vyřízení reklamace

  • Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné 30denní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem doručení zásilky.
  • O průběhu reklamačního řízení Vás rádi informujeme na emailu info@hudebnikum.cz nebo na telefonním čísle +420 605 568 844.

 

Jak postupovat v případě poškození zboží přepravcem

  • Je potřeba si pečlivě zkontrolovat dodané zboží už při přebírání zásilky od přepravce. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
  • V případě, že je zboží poškozeno, i když byl obal neporušený, je nutné:

Česká pošta (dále ČP)

  • Zboží vyfoťte v původním obalu a fotografii doneste na pobočku ČP nebo tamtéž doneste zboží v původním obalu. Na pobočce sepíšete reklamační formulář a peníze Vám budou vráceny ČP.

GLS

  • Zboží v původním obalu (tak, aby byl vidět štítek s adresou a číslem balíku) neprodleně vyfoťte a zašlete nám fotografii společně s číslem objednávky na email info@hudebnikum.cz a my reklamaci vyřídíme za Vás. Vše se však musí stihnout do tří dnů. Proto prosíme, reklamaci neodkládejte!

Za rozbité zboží neručíme my, ale Vámi zvolený přepravce.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení